Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Budeme ale rádi, pokud nám důvod uvedete, zejména pokud jste s výrobkem nebo čímkoliv jiným z naší strany nespokojeni. Pomůže nám to ve vylepšování naší nabídky i služeb.

Postup vratky:

  1. Vyplňte a vytiskněte si tento vratkový formulář s informacemi o vraceném zboží
  2. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1)
  3. Balík odešlete na adresu: Ramaco s.r.o., Vinohradská 1114/76, 618 00 Brno
  4. Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet

Pokud je vše v pořádku, zašleme vám opravný doklad a peníze odešleme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.

Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek. Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na e-shopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2-letá záruka.

Postup reklamace:

  1. Jako první krok nám prosím vždy zašlete e-mail na adresu info@ramaco, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám nebo osobě oprávněné k vyřízení reklamace zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
  3. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.